Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/41
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 16:38:56 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Riigilipu pidulik heiskamine.
Toimumise koht ja aeg:
- Lossi plats Lisaks Falgi tee ja Falgi tee Komandandi tee ristmik
24.02.2025 kell: 07:20 - 08:20

Korraldaja: Riigikogu Kantselei
Esitamise aeg: 10.02.2025 14:55

Kooskõlastamise tähtaeg: 14. veebruar 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/20236?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=69183> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/20236?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=69183

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>